سبد خرید
تاریخ امروز : اردیبهشت ۹, ۱۴۰۳ ۶:۰۹ قبل از ظهر

ساخت موسیقی

در حال حاضر هر موسیقیدان موفق راز و رمز ها و تکنیک هایی برای تولید موسیقی دارد که میتواند برای تازه واردین به این حرفه بسیار جذاب و کارآمد باشد . شما در این قسمت با بانکی عظیم از آخرین متود های آموزشی ساخت موسیقی این افراد حرفه ای و معروف آشنا خواهید شد که میتواند برای سرعت در پیشرفت کار خود از آنها الهام بگیرید . برای کسب اطلاعات بیشتر این محصولات میتوانید روی عکس بالا کلیک کنید.

متودهای ریکورد و ادیت

داشتن مهارت در تکنیک های ریکورد صدا در سازهای آکوستیک و الکتریک و همچنین مهارت در ادیت و متودهای سریع کار بروی آنها در نرم افزارها همیشه میتواند سرعت عمل و نتیجه بسیار عالی را برای علاقه مندان و حرفه ای ها در تولید موسیقی ایجاد کند . شما در این قسمت با بانک عظیمی از آموزش های تصویری و یادگیری این متودها مواجه خواهید شد. برای کسب اطلاعات بیشتر این محصولات میتوانید روی عکس بالا کلیک کنید.

آموزش های تخصصی میکس

مهمترین مقوله در پرداخت و شکل دادن به موسیقی مباحث و تکنیک های تخصصی میکس صدا می باشد . شما در مرحله Post Production و تکنیک های میکس هست که تمام تفکرات و خواسته های خود را بر روی آهنگ پیاده سازی میکنید . این قسمت شامل تجربه های بسیار کاربردی در میکس توسط بزرگان این صنعت تهیه شده است.

آموزش های تخصصی مسترینگ

مرحله نهایی و مهمترین مرحله در تولید موسیقی مرحله مسترینگ میباشد . این مرحله شامل استاندارد سازی صدا با تکنیک های مهندسی و استفاده از سخت افزارها و نرم افزارهای مسترینگ برای یکپارچه سازی موسیقی و یکسان سازی آن در شرایط شنیداری متفاوت می باشد . شما در این صفخه با فیلم های مهندسان مسترینگ آشنا میشوید.
0:00
0:00